BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 1, 2013

Hari malas aku

hari nie hari malas aku,malasnya nak keje,malas nak bangun,semua malas..ermm,nk kepit my hubby je.huhu..segala onak duri,semakin reda dilalui..alhamdullilah.ahkirnye,jadi seperti dulu.hari ini,my baby pun dah masuk 3 bulan 1 minggu.alahaiii,semua tk lalu makan kecuali nasi kerabu je ceq boleh makan.hehe..ikot ayah die kut..Hati aku pulak makin hari makin tenang..hidup aku hanya dengan suami dan bakal keluar nie,my baby..dapat lupakan semua,mulakan hidup baru selepas kahwin.aku ade masukkan gambar kenangan masa kahwin..sekeping jer..hehe.ok la tu..dari tkde kan.
Semalam saja pergi Tesco,tengok2 barang baby.eeee,geramnye tgk suar die,baju..comel2..tkpe2,tunggu dh 5 bulan ok baru cri bj baby.ape2 pun dalam berumah tangga kena banyak sabar,kalau suami kita macam dingin jer,cuba Tanya..jangan marah2 pulak.kesian suami,kita tak tahu ape yang die tengah tanggung..oklaaa,aku tk ley taip banyak2..t amoi2 belakang tenung..jelling aku.hahaha..ok,nak sambung buat2 ade keje..keje tkde,tp tk ley ngadap tenet lm2..


0 comments: